Abstract:
Стаття присвячена проблемі ефективної побудови процесу управління якістю підготовки майбутніх фахівців фізичної культурі і спорту в закладах вищої освіти у сучасний період. Основною ціллю нашої роботи було, визначити, на основі аналізу наукового доробку вітчизняних та зарубіжних вчених стан. Здійснено теоретичний аналіз основних понять, циклу управління, загальних та специфічних функцій, які характеризують проблему процесу управління підготовки майбутніх тренерів ігрових видів спорту в закладах вищої освіти. Для розв’язання завдання роботи було використано метод дослідження: теоретичного аналізу й синтезу, що дало змогу систематизувати та узагальнити погляди сучасних науковців. Було охарактеризовано, стан проблеми сьогодення в процесі управління якістю вищої освіти та здійснено теоретичний аналіз основних понять, циклу управління, загальних та специфічних функцій, які характеризують проблему процесу управління підготовки майбутніх тренерів ігрових видів спорту в закладах вищої освіти. Для розв’язання завдання роботи використали метод дослідження: теоретичного аналізу й синтезу, що дало змогу
систематизувати та узагальнити погляди сучасних науковців.
Апробовано праці вітчизняних та зарубіжних науковців, змогли простежити посилення уваги до таких напрямків проблеми управління якістю вищої освіти, як методологічні підходи для визначення та вирішення проблеми управління якістю вищої освіти. Встановили, що найбільш злободенними напрямками досліджень є методологічні підходи до вирішення проблеми управління якістю вищої освіти. Також своє бачення проблем різних аспектів управління якістю вищої освіти викладено в дослідженнях сучасних вітчизняних науковців. Окреслили основну думку, що об’єктивність вимог розвитку стратегічного управління якістю вищих навчальних закладів обумовлюється тим, що вся діяльність має бути спрямованою на досягнення чітко встановлених цільових орієнтирів у галузі якості, при цьому важливого значення набуває завдання формування нової освітньої середи, що враховує тенденції та проблеми вищої освіти.