dc.contributor.author |
Ваховський, Л.Ц. |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-22T08:49:42Z |
|
dc.date.available |
2020-10-22T08:49:42Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6356 |
|
dc.description |
Ваховський Л.Ц. Репрезентативність джерельної бази історико- педагогічного дослідження / Л.Ц.Ваховський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2015. - №7 (296) жовтень.- Ч.2 - С.264-171. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтувано процедуру формування репрезентативної джерельної бази історико-педагогічного дослідження, яка включає три послідовні кроки: пошук, виявлення і подальший відбір необхідних джерел; аналіз соціально-історичного контексту створення джерела і характеристика особистості його автора; осмислення й інтерпретація змісту джерела. Акцент також зроблено ще на двох моментах. По-перше, при розгляді історико-педагогічного джерела як носія інформації про минуле, важливо враховувати не тільки в текст, але й контекст (набір характеристик, які уточнюють умови виникнення того чи іншого документу), а також особистість його автора. По-друге, нове ставлення до історичних фактів та історичних джерел зумовило інший погляд на характер і завдання історичного й історико-педагогічного пізнання. Його результатом повинен стати не простий опис того, що міститься в джерелі, а розуміння й інтерпретація минулого, розуміння людини досліджуваної епохи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
джерельна база |
uk_UA |
dc.subject |
репрезентативність |
uk_UA |
dc.subject |
історична істина |
uk_UA |
dc.subject |
об’ єктивність історико-педагогічного знання. |
uk_UA |
dc.title |
Репрезентативність джерельної бази історико- педагогічного дослідження |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |