| dc.contributor.author | Ваховський, Л.Ц. | |
| dc.date.accessioned | 2020-10-22T08:49:42Z | |
| dc.date.available | 2020-10-22T08:49:42Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6356 | |
| dc.description | Ваховський Л.Ц. Репрезентативність джерельної бази історико- педагогічного дослідження / Л.Ц.Ваховський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2015. - №7 (296) жовтень.- Ч.2 - С.264-171. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті обґрунтувано процедуру формування репрезентативної джерельної бази історико-педагогічного дослідження, яка включає три послідовні кроки: пошук, виявлення і подальший відбір необхідних джерел; аналіз соціально-історичного контексту створення джерела і характеристика особистості його автора; осмислення й інтерпретація змісту джерела. Акцент також зроблено ще на двох моментах. По-перше, при розгляді історико-педагогічного джерела як носія інформації про минуле, важливо враховувати не тільки в текст, але й контекст (набір характеристик, які уточнюють умови виникнення того чи іншого документу), а також особистість його автора. По-друге, нове ставлення до історичних фактів та історичних джерел зумовило інший погляд на характер і завдання історичного й історико-педагогічного пізнання. Його результатом повинен стати не простий опис того, що міститься в джерелі, а розуміння й інтерпретація минулого, розуміння людини досліджуваної епохи. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | джерельна база | uk_UA |
| dc.subject | репрезентативність | uk_UA |
| dc.subject | історична істина | uk_UA |
| dc.subject | об’ єктивність історико-педагогічного знання. | uk_UA |
| dc.title | Репрезентативність джерельної бази історико- педагогічного дослідження | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |