Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості навчання здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі закладу вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Донченко, В.І.
dc.contributor.author Жамардій, В.О.
dc.date.accessioned 2020-10-13T06:32:19Z
dc.date.available 2020-10-13T06:32:19Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6283
dc.description Донченко В.І. Особливості навчання здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі закладу вищої освіти / В.І.Донченко, В.О. Жамардій // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). – С. 6-14. uk_UA
dc.description.abstract Зміст статті полягає в обґрунтуванні особливостей навчання здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі закладу вищої освіти. З’ясовано, що головною умовою впровадження здоров’язбережувальних технологій є покращення рівня загальної фізичної підготовленості, підвищення функціонального стану студентів, формування професійно-прикладних умінь і навичок що мають важливе значення для майбутньої життєдіяльності та підвищення продуктивності праці у професійній діяльності. Практична реалізація здоров’язбережувальних технологій у закладах вищої освіти має стати тим засобом, завдяки якому процес навчання набуде характеру збереження й зміцнення здоров’я студентів. Визначено, що для ефективного навчання студентів у напрямі опанування ними здоров’язбережувальних технологій у закладах вищої медичної освіти існують певні можливості низки навчальних дисциплін, які можна розглядати як базові знання, уміння і навички для забезпечення здоров’язбережувального освітнього середовища. Для вирішення поставлених завдань і досягнення мети використовувалися такі методи дослідження: теоретичні: метод концептуально - порівняльного аналізу; метод структурно-системного аналізу та моделювання; емпіричні:анкетування, педагогічні спостереження,бесіди, тестування, медико-біологічні методи, педагогічний експеримент. Навчання студентів здоров’язбережувальним технологіям зокрема у закладах вищої медичної освіти призведе до зменшення соціальної напруги, пов’язаної з кадровим дефіцитом і покращить доступність кваліфікованої лікарської допомоги населенню України. Використання здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі закладів вищої освіти України зорієнтоване на розвиток у студентів наукового світогляду, виховання професійного мислення та засвоєння професійних знань, умінь і навичок в аспекті формування основ здоров’я, його зміцнення та збереження в процесі фізичного виховання, реабілітації та рекреації. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.subject здоров’язбережувальні технології uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject фізичне виховання uk_UA
dc.title Особливості навчання здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі закладу вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account