Abstract:
Основний зміст навчання полягає в тому, що в міру розширення і ускладнення системи теоретичних знань, з якими має справу учень, він послідовно виявляється суб'єктом щодо простих культурних процесів (письма, читання, рахунку), суб'єктом пізнання, здатним змістовно аналізувати практичні ситуації різного типу, суб'єктом самозміни, суб'єктом життєвого самовизначення, суб'єктом навчально-професійної діяльності, і нарешті, суб'єктом творчості, тобто особистістю.
Description:
Репкина Н.В. Содержание развивающего образования в общеобразовательной школе / Н.В. Репкина, В.В. Репкин // Мир детства и образование : сборник материалов ХI Международной науч.-практич. конф. - Магнитогорск : Изд-во Магнитогорск. гос.техн. ун-та им. Г.И. Носова, 2017. = С. 26 – 30. - ISBN 978-5-9967-1079-9.