dc.contributor.author |
Repkin, V. V. |
|
dc.contributor.author |
Repkina, N. V. |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-09T22:23:51Z |
|
dc.date.available |
2020-10-09T22:23:51Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6248 |
|
dc.description |
Repkin V. V. Сapítulo 24 a questão da estrutura da aticidade de estudo / V. V. Repkin, N. V. Repkina // Teoria da atividade de estudo: contribuições de D. B. Elkonin, V. V. Davidov e V. V. Repkin / (organizadores) Roberto Valdés Puentes, Cecília Garcia Coelho Cardoso, Paula Alves Prudente Amorim. - Curitiba : CRV, 2019. - Coedição: Uberlândia, MG : EDUFU, 2019. - Р.424-432. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Видання присвячено проблемам теорії навчальної діяльності. Публікація містить як статті авторів системи розвивального навчання, так і результати дослідницької роботи колектива авторів Федерального університету Уберляндії. Глава 24 (В.В. Репкін та Н.В. Репкіна) присвячена проблемі структури суб’єкта навчальної діяльності. Аналізуются різні підходи до розуміння суб’єкту, які існували які існують у сучасній теорії та практиці розвивального навчання: розуміння авторами системы суб'єкта як суб'єкта самозмінення та розгляд його як учня, котрий вміє самостійно навчатися. Відповідно відрізняються і уявлення про структуру суб’єкта. |
uk_UA |
dc.language.iso |
es |
uk_UA |
dc.subject |
навчальна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
розвивальне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
учні |
uk_UA |
dc.title |
CAPÍTULO 24 A QUESTÃO DA ESTRUTURA DA ATICIDADE DE ESTUDO |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |