Abstract:
В даній статті розглядаються можливості сервісів соціальних медіа для навчального процесу. Переоцінюються можливості всесвітньої мережі Інтернет. Розглядається поняття "блоги" як середовища мережевого спілкування. Переосмислюються соціальні ролі викладача, як постачальника дисциплінарних знань, організатора і фасилітатора пізнавальної активності учнів, керівника спільної проектної діяльності, так і споживача професійно значущої і культурологічної інформації. Надаються приклади форм соціальних медіа. Зумовлюються передумови для формування освітньої блогосфери.
Description:
Використання альтернативних можливостей сервісів соціальних медіа в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу / А. І. Степаненко, І. В. Кладко // Тенденції розвитку вищої освіти в Україні: європейський вектор: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, Ялта (20-21 березня 2014 року). – Ялта: РВНЗ КГУ, 2014. – Ч. 1. – С. 381 – 384.