dc.contributor.author |
Сергієнко, Л. В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-27T19:27:32Z |
|
dc.date.available |
2016-04-27T19:27:32Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.other |
371. 382 : 373. 3 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/619 |
|
dc.description |
Дидактичні ігри як метод інтенсифікації навчальної діяльності / Л. В. Сергієнко // Педагогічні науки: Зб. наук. пр. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2009. – Вип. 52. – С. 362–366. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено особливості формування комунікативної компетентності вчителя початкових класів засобами дидактичної гри як процесу цілеспрямованої дії на особистість майбутнього спеціаліста з метою сприяння оптимального педагогічного спілкування вчителя з учнями. Багатоаспектність підходу у використанні гри потребує якісного засвоєння студентами знань з предметів, прояву самостійності, творчості при застосуванні ігрового методу в майбутній професійній діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
дидактичні ігри |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативність |
uk_UA |
dc.title |
Дидактичні ігри як метод інтенсифікації навчальної діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |