dc.contributor.author |
Бадер, С. О. |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-02T20:09:19Z |
|
dc.date.available |
2020-10-02T20:09:19Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.015.31:373.2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6192 |
|
dc.description |
Бадер С. О. Система формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / О. С. Бадер ; Державний заклад „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. - Старобільськ, 2020. - 46 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У дисертації обґрунтовано теоретико-методологічні засади системи формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці. На підставі аналізу проблеми формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості у філософсько-соціологічній та психолого-педагогічних площинах визначено сутність цього феномену. Досліджено психологічні основи
формування ціннісно-смислових орієнтацій здобувачів спеціальності „Дошкільна освітаˮ. Визначено сутність та схарактеризовано структуру ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, що становить єдність компонентів: мотиваційного, емоційновольового, когнітивного комунікативного, діяльнісного, рефлексійного. Схарактеризовано ціннісно-смислову освітню парадигму як методологічну основу формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці.
Досліджено аксіологічний потенціал процесу фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти щодо формування в них ціннісно-смислових орієнтацій. Змістовно розроблено систему формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій
підготовці, розкрито шляхи її реалізації на трьох рівнях: на рівні проєктування аксіологічно-смислового освітнього середовища ЗВО, на рівні науково-методичної діяльності з професорсько-викладацьким складом кафедр, на рівні освітньої діяльності з майбутніми вихователями закладів дошкільної освіти. Перевірено ефективність системи формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці, визначено подальші перспективи дослідноекспериментальної роботи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вихователі |
uk_UA |
dc.subject |
заклади дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
фахова підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
заклади освіти |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.title |
СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |