Abstract:
У статті визначено сутність понять «депривація», «освітня депривація», причини, сутнісні ознаки та наслідки освітньої депривації старшокласників. Схарактеризовано основні напрями попередження освітньої депривації учнівської молоді. Доведено необхідність цілеспрямованої підготовки майбутніх учителів до попередження освітньої депривації старшокласників з урахуванням сучасної соціокультурної ситуації. Визначено сутність та структуру готовності майбутніх учителів до попередження освітньої депривації старшокласників.
Представлено показники та діагностичний інструментарій дослідження сформованості мотиваційно-ціннісного компонента означеного виду готовності. Визначено основні напрями, форми та методи формування мотиваційно-ціннісного компонента готовності майбутніх учителів до попередження освітньої депривації старшокласників.
Description:
Стафеєва Т. О. Мотиваційно-ціннісний компонент готовності майбутніх учителів до попередження освітньої депривації старшокласників / Т.О.Стафеєва // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2020. - № 1 (173). – С.67-78.