Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Педагогічні умови формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя трудового навчання

Show simple item record

dc.contributor.author Лівшун, О.В.
dc.date.accessioned 2020-09-21T09:00:40Z
dc.date.available 2020-09-21T09:00:40Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6034
dc.description Лівшун О. В. Педагогічні умови формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя трудового навчання / О.В.Лівшун // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2020. - № 1 (173). – С.47-58. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто основні вимоги до майбутнього вчителя трудового навчання, розкрито особливості його підготовки в умовах модернізації системи освіти в країні. Схарактеризовано потребу сучасної школи у фахівцях, здатних до естетичного виховання особистості, її творчого й культурного розвитку Визначено, що професійна компетентність учителя трудового навчання - це єдність його теоретичної і практичної готовності здійснювати педагогічну діяльність, показник розвитку та запорука успішного навчання учнів на уроках трудового навчання. Наведено детальний аналіз поняття художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя трудового навчання та її значення в умовах відродження духовних цінностей і національної культури. Теоретично обґрунтовано ефективність педагогічних умов формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя трудового навчання. Виокремлено педагогічні умови, які є не¬обхідними для ефективного формування художньо-творчої компетентності. Встановлено, що для ефективного формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя трудового навчання доцільно використовувати такі педагогічні умови, а саме: внесення до навчальних планів дисциплін художньо- творчого циклу, створення проблемно- пошукових ситуацій і творчих завдань, забезпечення індивідуального та диференційного підходів підготовки студентів до художньо-творчої діяльності, створення на заняттях творчої атмосфери, основною характеристикою якої є творча взаємодія педагога і студента під час розв’язання проблемних завдань. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.subject художньо-творча компетентність uk_UA
dc.subject художня творчість uk_UA
dc.subject технічна творчість uk_UA
dc.subject художня культура uk_UA
dc.subject учитель трудового навчання uk_UA
dc.subject сучасна школа uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.title Педагогічні умови формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя трудового навчання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account