dc.contributor.author |
Лівшун, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-21T09:00:40Z |
|
dc.date.available |
2020-09-21T09:00:40Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6034 |
|
dc.description |
Лівшун О. В. Педагогічні умови формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя трудового навчання / О.В.Лівшун // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2020. - № 1 (173). – С.47-58. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто основні вимоги до майбутнього вчителя трудового навчання, розкрито особливості його підготовки в умовах модернізації системи освіти в країні. Схарактеризовано потребу сучасної школи у фахівцях, здатних до естетичного виховання особистості, її творчого й культурного розвитку
Визначено, що професійна компетентність учителя трудового навчання - це єдність його теоретичної і практичної готовності здійснювати педагогічну діяльність, показник розвитку та запорука успішного навчання учнів на уроках трудового навчання. Наведено детальний аналіз поняття художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя трудового навчання та її значення в умовах відродження духовних цінностей і національної культури. Теоретично обґрунтовано ефективність педагогічних умов формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя трудового навчання. Виокремлено педагогічні умови, які є не¬обхідними для ефективного формування художньо-творчої компетентності.
Встановлено, що для ефективного формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя трудового навчання доцільно використовувати такі педагогічні умови, а саме: внесення до навчальних планів дисциплін художньо- творчого циклу, створення проблемно- пошукових ситуацій і творчих завдань, забезпечення індивідуального та диференційного підходів підготовки студентів до художньо-творчої діяльності, створення на заняттях творчої атмосфери, основною характеристикою якої є творча взаємодія педагога і студента під час розв’язання проблемних завдань. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.subject |
художньо-творча компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
художня творчість |
uk_UA |
dc.subject |
технічна творчість |
uk_UA |
dc.subject |
художня культура |
uk_UA |
dc.subject |
учитель трудового навчання |
uk_UA |
dc.subject |
сучасна школа |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічні умови формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя трудового навчання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |