| dc.contributor.author | Лівшун, О.В. | |
| dc.date.accessioned | 2020-09-21T09:00:40Z | |
| dc.date.available | 2020-09-21T09:00:40Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6034 | |
| dc.description | Лівшун О. В. Педагогічні умови формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя трудового навчання / О.В.Лівшун // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2020. - № 1 (173). – С.47-58. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто основні вимоги до майбутнього вчителя трудового навчання, розкрито особливості його підготовки в умовах модернізації системи освіти в країні. Схарактеризовано потребу сучасної школи у фахівцях, здатних до естетичного виховання особистості, її творчого й культурного розвитку Визначено, що професійна компетентність учителя трудового навчання - це єдність його теоретичної і практичної готовності здійснювати педагогічну діяльність, показник розвитку та запорука успішного навчання учнів на уроках трудового навчання. Наведено детальний аналіз поняття художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя трудового навчання та її значення в умовах відродження духовних цінностей і національної культури. Теоретично обґрунтовано ефективність педагогічних умов формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя трудового навчання. Виокремлено педагогічні умови, які є не¬обхідними для ефективного формування художньо-творчої компетентності. Встановлено, що для ефективного формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя трудового навчання доцільно використовувати такі педагогічні умови, а саме: внесення до навчальних планів дисциплін художньо- творчого циклу, створення проблемно- пошукових ситуацій і творчих завдань, забезпечення індивідуального та диференційного підходів підготовки студентів до художньо-творчої діяльності, створення на заняттях творчої атмосфери, основною характеристикою якої є творча взаємодія педагога і студента під час розв’язання проблемних завдань. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
| dc.subject | художньо-творча компетентність | uk_UA |
| dc.subject | художня творчість | uk_UA |
| dc.subject | технічна творчість | uk_UA |
| dc.subject | художня культура | uk_UA |
| dc.subject | учитель трудового навчання | uk_UA |
| dc.subject | сучасна школа | uk_UA |
| dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
| dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
| dc.title | Педагогічні умови формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя трудового навчання | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |