Abstract:
У статті розкрито особливості формування ціннісних орієнтацій студентської молоді в сучасному Інтернет-просторі. Розкрито сутність та особливості аксіологічної проблематики Інтернет-буття, вплив цінностей Інтернет-простору на суспільство, людину та комунікацію, сучасні підходи до визначення поняття «аксіологія Інтернету». Схарактеризовано аксіологічні засади медіаконтенту як засобу виховання та самовиховання студентської молоді. Представлено сутнісні характеристики аксіологічного контексту виховання студентської молоді в Інтернет-
просторі. Розкрито розвивальний, евристичний, аксіологічний потенціал
Інтернет-простору в контексті вирішення завдань виховання сучасної студентської молоді, ризики формування ціннісних орієнтацій студентів в умовах медіакомунікації, спілкування у соціальних мережах.