Abstract:
У даній статті надається поняття «класифікація» як система супідрядних понять певної галузі знання або діяльності людини, що використовується як засіб для встановлення зв язків між цими поняттями, а також «тип технології», який спрямований на виявлення її характеру та призначення технології (виокремлення її залежно від основної мети діяльності соціального педагога). Також в статті
характеризується соціально-педагогічні технології загального типу, що охоплюють повний цикл соціально-педагогічної роботи з клієнтом або групою та соціально-педагогічні технології часткового типу, які виокремлюються зі структурних компонентів загальної технології або з часткових видів функціональної діяльності соціального педагога. Соціально-виховні технології розкриваються з позиції діалектико-матеріалістичного філософського напряму, що включають чотири
ієрархічно супідрядних класу технологій, адекватних організаційним рівням системи соціальної діяльності держави, а саме: метатехнології, галузеві макротехнології, модульно-локальні технології,мікротехнології; представлени аспекти, алгоритми та цикли соціально-виховних технологій.