dc.contributor.author |
Шевчук, О.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-08T13:00:47Z |
|
dc.date.available |
2020-09-08T13:00:47Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5523 |
|
dc.description |
Шевчук О.Б. Аналіз і формалізація понятійного апарату дидактичних систем: інформаційний підхід / О.Б.Шевчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка:Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.221-228 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядається проблема формалізації понятійного апарату дидактичних систем побудованих на використанні нового класу інформаційних технологій навчання (інтелектуальних та експертних систем). На основі систематизованого аналізу та інформаційного підходу, формалізовано термін «дидактична система», що визначається чотирма основними складовими:видом управління, видом інформаційного процесу, типом засобів передачі інформації і управління пізнавальною діяльністю та дидактичними принципами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
дидактична система |
uk_UA |
dc.subject |
дидактична взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
формалізація |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні технології навчання |
uk_UA |
dc.subject |
інтелектуальні системи |
uk_UA |
dc.subject |
експертні навчаючи системи |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз і формалізація понятійного апарату дидактичних систем: інформаційний підхід |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |