Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Аналіз і формалізація понятійного апарату дидактичних систем: інформаційний підхід

Show simple item record

dc.contributor.author Шевчук, О.Б.
dc.date.accessioned 2020-09-08T13:00:47Z
dc.date.available 2020-09-08T13:00:47Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5523
dc.description Шевчук О.Б. Аналіз і формалізація понятійного апарату дидактичних систем: інформаційний підхід / О.Б.Шевчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка:Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.221-228 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається проблема формалізації понятійного апарату дидактичних систем побудованих на використанні нового класу інформаційних технологій навчання (інтелектуальних та експертних систем). На основі систематизованого аналізу та інформаційного підходу, формалізовано термін «дидактична система», що визначається чотирма основними складовими:видом управління, видом інформаційного процесу, типом засобів передачі інформації і управління пізнавальною діяльністю та дидактичними принципами. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject дидактична система uk_UA
dc.subject дидактична взаємодія uk_UA
dc.subject формалізація uk_UA
dc.subject інформаційні технології навчання uk_UA
dc.subject інтелектуальні системи uk_UA
dc.subject експертні навчаючи системи uk_UA
dc.title Аналіз і формалізація понятійного апарату дидактичних систем: інформаційний підхід uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account