Abstract:
У статті визначено, що полікультурна компетентність студента являє собою інтегративне особистісне утворення, яке комплексно поєднує в собі знання, уміння, якості, цінності людини та забезпечує її здатність ефективно взаємодіяти з представниками інших культур на засадах взаємоповаги, взаєморозуміння й толерантності, готовність зберігати й подалі розвивати розмаїття форм культурного самовираження в умовах глобалізованого суспільства. Уточнено, що ця компетентність включає в себе такі компоненти:мотиваційний, аксіологічний,когнітивний, поведінково-діяльнісний та особистісний. Констатовано, що в КНР реалізується дві моделі організації освіти:з позицій загальнонаціональної культури й значної кількості культур різних етнічних меншин. Це сприяє підвищенню рівня сформованості полікультурної компетентності китайської молоді. Також доведено, що в сучасних університетів КНР проводиться цілеспрямована роботи щодо формування цієї компетентності у студентів. У публікації проаналізовано деякі нормативні документи та наукові праці вчених КНР, в яких сформульовано вимоги до формування полікультурної компетентності студентів університетів, а також особливості здійснення цього процесу.