dc.contributor.author |
Федотова, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-08T10:36:30Z |
|
dc.date.available |
2020-09-08T10:36:30Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5516 |
|
dc.description |
Федотова T. В. Резільєнтність як одна із метакомпетенцій розвитку професійної ідентичності майбутнього фахівця початкових класів / Т. В. Федотова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.159-164. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто поняття «резільєнтність особистості», представлені основні підходи до визначення і структури резільєнтність особистості майбутнього фахівця початкових класів в педагогічній та психологічній науках. Показано, що саме формування навичок резільєнтності лежить в основі розвитку професійної ідентичності. Загальна культура освітньої організації безпосередньо корелює з моделями поведінки, що демонструються вчителями. Показана необхідність забезпечення освоєння ними таких моделей. Резільєнтність - одна з найважливіших метакомпетенцій майбутнього вчителя початкових класів, яка дає можливість бути стабільним не тільки вчителю, а й дитині, а від цього залежить весь навчальний процес. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
резільєнтність |
uk_UA |
dc.subject |
метакомпетенція |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні фахівці |
uk_UA |
dc.subject |
початкова освіта |
uk_UA |
dc.subject |
критерії життєздатності |
uk_UA |
dc.title |
Резільєнтність як одна із метакомпетенцій розвитку професійної ідентичності майбутнього фахівця початкових класів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |