Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Теоретичне обгрунтування моделі формування самоосвітньої компетентності студентів гуманітарних спеціальностей на основі технологій медіаосвіти

Show simple item record

dc.contributor.author Стрельченко, Д.В.
dc.date.accessioned 2020-09-08T10:32:04Z
dc.date.available 2020-09-08T10:32:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5515
dc.description Стрельченко Д.В. Теоретичне обгрунтування моделі формування самоосвітньої компетентності студентів гуманітарних спеціальностей на основі технологій медіаосвіти / Д.В.Стрельченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка:Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.151-159. uk_UA
dc.description.abstract У статті представлено теоретичне обґрунтування моделі формування самоосвітньої компетентності студентів гуманітарних спеціальностей на основі технологій медіаосвіти. Ця модель включає три блоки. Першим із них є концепуально-теоретичний блок, який включає: мету та завдання реалізації розробленої моделі, науково-методологічні підходи до проведення дослідження, структуру та зміст самоосвітньої компетентності студентів гуманітарних спеціальностей, принципи реалізації процесу її формування в майбутніх фахівців гуманітарного профілю на основі технологій медіаосвіти. Другий (змістово-процесуальний) блок моделі відбиває етапи процесу формування самоосвітньої компетентності студентів гуманітарних спеціальностей на основі технологій медіаосвіти, а також відповідний науково-методичний інструментарій реалізації цього процесу. Третій (діагностико-результативний) блок моделі об’єднує в собі критерії, показники, рівні сформованості цієї компетентності в майбутніх фахівців гуманітарних спеціальностей, а також очікуваний результат реалізації розробленої моделі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject педагогічна модель uk_UA
dc.subject самоосвітня компетентність uk_UA
dc.subject студент uk_UA
dc.subject гуманітарна спеціальність uk_UA
dc.subject технології медіаосвіти uk_UA
dc.title Теоретичне обгрунтування моделі формування самоосвітньої компетентності студентів гуманітарних спеціальностей на основі технологій медіаосвіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account