dc.contributor.author |
Стрельченко, Д.В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-08T10:32:04Z |
|
dc.date.available |
2020-09-08T10:32:04Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5515 |
|
dc.description |
Стрельченко Д.В. Теоретичне обгрунтування моделі формування самоосвітньої компетентності студентів гуманітарних спеціальностей на основі технологій медіаосвіти / Д.В.Стрельченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка:Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.151-159. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено теоретичне обґрунтування моделі формування самоосвітньої компетентності студентів гуманітарних спеціальностей на основі технологій медіаосвіти. Ця модель включає три блоки. Першим із них є концепуально-теоретичний блок, який включає: мету та завдання реалізації розробленої моделі, науково-методологічні підходи до проведення дослідження, структуру та зміст самоосвітньої компетентності студентів гуманітарних спеціальностей, принципи реалізації процесу її формування в майбутніх фахівців гуманітарного профілю на основі технологій медіаосвіти. Другий (змістово-процесуальний) блок моделі відбиває етапи процесу формування самоосвітньої компетентності студентів гуманітарних спеціальностей на основі технологій медіаосвіти, а також відповідний науково-методичний інструментарій реалізації цього процесу. Третій (діагностико-результативний) блок моделі об’єднує в собі критерії, показники, рівні сформованості цієї компетентності в майбутніх фахівців гуманітарних спеціальностей, а також очікуваний результат реалізації розробленої моделі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
педагогічна модель |
uk_UA |
dc.subject |
самоосвітня компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
студент |
uk_UA |
dc.subject |
гуманітарна спеціальність |
uk_UA |
dc.subject |
технології медіаосвіти |
uk_UA |
dc.title |
Теоретичне обгрунтування моделі формування самоосвітньої компетентності студентів гуманітарних спеціальностей на основі технологій медіаосвіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |