dc.contributor.author |
Рудь, С.М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-08T06:44:46Z |
|
dc.date.available |
2020-09-08T06:44:46Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5510 |
|
dc.description |
Рудь С.М. Організація самостійної роботи з дитячою книгою в 4 класі / С.М.Рудь // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка:Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.73-80. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості формування читацької самостійності у процесі роботи з дитячою книгою в 4 класі. Представлено визначення поняття «читацька самостійність», які були дані в роботах різних вчених. Виділено основні етапи навчання молодших школярів роботі з дитячою книгою. Охарактеризовано навчальний матеріал, тематику читання для роботи на заключному етапі формування читацької самостійності у четверокласників. Описано прийоми роботи, завдання - запитання для організації пошукової діяльності, які може використати вчитель, плануючи роботу з дитячою книгою на цьому етапі навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
літературна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
читацька самостійність |
uk_UA |
dc.subject |
етапи навчання |
uk_UA |
dc.subject |
заключний етап формування читацької самостійності |
uk_UA |
dc.subject |
навчальний матеріал |
uk_UA |
dc.subject |
тематика читання |
uk_UA |
dc.subject |
прийоми роботи |
uk_UA |
dc.subject |
узагальнююча бесіда |
uk_UA |
dc.subject |
пошукова діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Організація самостійної роботи з дитячою книгою в 4 класі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |