Abstract:
У статті на основі аналізу нормативно-правових документів у галузі освіти розкрито нормативне тлумачення поняття громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи.
Встановлено, що громадянська компетентність майбутнього вчителя початкової школи - це динамічна комбінація знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей, що визначає здатність особи активно, відповідально та ефективно реалізовувати громадянські права й обов’язки з метою розвитку демократичного суспільства; керуватися у своїй діяльності ідеям
демократії, справедливості, рівності, прав людини; поважати права інших осіб, конструктивно діяти в конфліктних ситуаціях,пов’язаних з різними проявами дискримінації; цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України;використовувати способи діяльності й моделі поведінки, що відповідають чинному законодавству України.