dc.contributor.author |
Зубкова, Л.М. |
|
dc.contributor.author |
Беляева, Е.Ф. |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-07T13:50:15Z |
|
dc.date.available |
2020-09-07T13:50:15Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5502 |
|
dc.description |
Зубкова Л. М. Особливості студентського віку у контексті формування життєвої компетентності майбутнього вчителя / Л.М.Зубкова,Е.Ф.Беляєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.108-113. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті на основі аналізу наукової літератури визначено сутнісні особливості студентського віку як періоду самовизначення у професії, соціалізації у суспільстві, складання та початку реалізації власного життєвого проекту.
Схарактеризовано деякі відмінності між поняттями «життєва компетеність особистості» та «життєва компетеність студента», що пояснюються певними особливостями студентського віку.
Актуалізується структура життєвої компетентності майбутнього учителя, яка охоплює у собі наполегливість і цілеспрямованість у саморозвитку та самовдосконаленні, у послідовній реалізації життєвого сценарію, здатність особистості розробляти своє життя як проект, визначати цільові та сенсожиттєві параметри.
Акцентується увага на тому, що студентство є центральним періодом становлення людини, особистості у цілому. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
життєва компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
студентський вік |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
Формування особистості |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній вчитель |
uk_UA |
dc.title |
Особливості студентського віку у контексті формування життєвої компетентності майбутнього вчителя |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |