Abstract:
У статті доведено актуальність проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів співу. Проаналізовано різні підходи українських та китайських учених щодо визначення сутності професійної компетентності для вчителів, які викладають указаний навчальний предмет. На цій підставі зроблено висновок про те, що в представленій публікації під професійною компетентністю майбутніх учителів співу як педагогічної категорії розуміється інтегративна професійно-особистісна якість, яка забезпечує їхню здатність успішно реалізовувати професійну діяльність у вказаній галузі музичного мистецтва. У процесі проведення наукових розвідок також установлено, що сформованість професійної компетентності в майбутніх учителів співу насамперед передбачає, що вони засвоїли знання та вміння, необхідні для відбору оптимального пісенного репертуару для учнів різного віку, застосування різних методів та прийомів його розучування, організації вокально-хорової виконавчої діяльності учнів, здійснення ефективного педагогічного впливу на школярів, забезпечення їхнього особистісного розвитку.