| dc.contributor.author | Рудь, С.М. | |
| dc.date.accessioned | 2020-09-07T12:34:38Z | |
| dc.date.available | 2020-09-07T12:34:38Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5498 | |
| dc.description | Рудь С. М. Організація самостійної роботи з дитячою книгою в 4 класі / С.М.Рудь // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) лютий. - Ч.1 - С.73-80. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито особливості формування читацької самостійності у процесі роботи з дитячою книгою в 4 класі. Представлено визначення поняття «читацька самостійність», які були дані в роботах різних вчених. Виділено основні етапи навчання молодших школярів роботі з дитячою книгою. Охарактеризовано навчальний матеріал, тематику читання для роботи на заключному етапі формування читацької самостійності у четверокласників. Описано прийоми роботи, завдання - запитання для організації пошукової діяльності, які може використати вчитель, плануючи роботу з дитячою книгою на цьому етапі навчання. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | літературна освіта | uk_UA |
| dc.subject | читацька самостійність | uk_UA |
| dc.subject | етапи навчання | uk_UA |
| dc.subject | заключний етап формування читацької самостійності | uk_UA |
| dc.subject | навчальний матеріал | uk_UA |
| dc.subject | тематика читання | uk_UA |
| dc.subject | прийоми роботи | uk_UA |
| dc.subject | узагальнююча бесіда | uk_UA |
| dc.subject | пошукова діяльність | uk_UA |
| dc.subject | читацькі вміння | uk_UA |
| dc.title | Організація самостійної роботи з дитячою книгою в 4 класі | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |