dc.contributor.author |
Ларіонова, Н.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-07T12:17:45Z |
|
dc.date.available |
2020-09-07T12:17:45Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5496 |
|
dc.description |
Ларіонова Н. Б. Модель готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах Нової української школи / Н.Б.Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С. 57-65. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті визначено співвідношення понять «професійна готовність/компетентність учителя початкових класів» та «готовність учителя початкових класів до роботи в умовах НУШ», розкрито сутність готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах НУШ як складного інтегративного новоутворення особистості педагога, сутнісними характеристиками якого є спрямованість на інноваційний підхід до організації освітнього процесу, методична креативність, здатність до побудови індивідуальної траєкторії особистісно- професійного розвитку в контексті мети, завдань і змісту реформування загальної середньої освіти.
На основі положень системного підходу та аналізу концептуальних і нормативно-правових засад реформування загальної середньої освіти, складовою якої є початкова ланка, обґрунтовано модель готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах НУШ в єдності як ціннісно-сенсового, операційного та рефлексивного компонентів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
готовність |
uk_UA |
dc.subject |
учитель початкових класів |
uk_UA |
dc.subject |
Нова українська школа |
uk_UA |
dc.title |
Модель готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах Нової української школи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |