Abstract:
У статті, на основі законодавчих актів і наукового вітчизняного дискурсу, представлений аналіз поняття «якість вищої освіти». Розглянуто різні підходи до формулювання цієї дефініції. Якість вищої освіти трактується як узагальнений системний показник розвитку особистості, навчального закладу, освітнього середовища. Охарактеризовані поняття «тренд» і «освітні тренди». Освітні тренди розглядаються як перспективні зміни в освітньому середовищі, які очікуються в найближчому і віддаленому майбутньому. Позначені принципи реалізації освітніх трендів.
Проведено трендспоттинговий аналіз. Перераховано освітні тренди, які потенційно можуть сприяти підвищенню якості вищої освіти.
Відзначено, що тренди відіграють значну роль у розвитку сучасної освіти. Однак рішення про доцільність їх застосування в освітньому процесі слід приймати з урахуванням загальних стратегічних цілей розвитку освіти.