Abstract:
У статті концептуальні основи дослідження ґрунтуються на розумінні моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури як складової частини цілісної системи якості освіти в контексті європейських вимог, що пов’язані із вирішенням таких завдань: підвищення результативності праці викладацького складу та здобувачів освіти; творчого потенціалу і саморозвитку особистості; стимулювання росту професіоналізму, продуктивності освітньої діяльності на певних рівнях вищої освіти; впровадження в освітній процес інноваційно-творчих методів, прийомів навчання; формування професійно-креативних компетенцій майбутніх учителів фізичної культури відповідно до компенетнісної моделі випускника та потреб роботодавця і суспільства.
Методологічну основу моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури складають головні положення провідних наукових підходів, зокрема міждисциплінарна інтеграція та синергія аксіологічного,системно-цілісного, компетентнісного, індивідуального,
синергетичного,суб’єктно-діяльнісного,технологічного та кваліметричного підходів.