dc.description.abstract |
Статтю присвячено актуальній проблемі формування критичного мислення у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. У статті обґрунтовано застосування системного та синергетичного рівнів наукового пізнання на загальнонауковому рівні дослідження. Щодо системного підходу, то відзначено, що він найбільш поширений у психолого-педагогічній літературі, розкрито зв’язок між поняттями «системний підхід», «система», «педагогічна система», наголошено на тому, що формування критично¬го мислення у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи розглядається як цілісна багато¬компонентна різнорівнева система. Синергетичний підхід представлено як такий, що доповнює системний, а не виступає опозиційним до нього. У цьому підході закладено можливості діалогу, творчості, індивідуального шляху розвитку й породження порядку з хаосу як поштовх до нового розвитку. Доведено, що застосування такого підходу в дослідженні формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи є необхідним для проведення об’єктивного дослідження. |
uk_UA |