Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Єрфорт, І.Ю.
dc.contributor.author Єрфорт, Ю.О.
dc.date.accessioned 2020-08-12T07:39:24Z
dc.date.available 2020-08-12T07:39:24Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn УДК 338.2:658
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5379
dc.description Єрфорт І. Ю. Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства / І.Ю.Єрфрот,Ю.О.Єрфрот // Економічний вісник Донбасу. - 2020. - № 1 (59). - С. 86-91. uk_UA
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз переваг і недоліків таких цілей підприємства як збільшення прибутку, збільшення обсягу продажів, збільшення вартості підприємства. Порівняльний аналіз критеріїв для оцінки результатів діяльності підприємства, показує, що жоден з них не спирається на настільки повну інформацію, як вартість, і тому з їх допомогою важче приймати вірні рішення. Узагальнено основні положення концепції вар¬тості як теоретичної основи для оцінки результатів ді¬яльності підприємства. На основі матриці стратегічних характеристик розглянуто такі стратегічні завдання як дивестування, «збір врожаю», збереження позицій, зростання, проникнення. Охарактеризовано маркетингові напрямки вирішення поставлених завдань. Узагальнено можливі підходи до збільшення вартості підприємства: через збільшення обсягу продажів і через підвищення продуктивності, які визначаються стратегічними завданнями підприємства. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject критерій оцінки результатів діяльності підприємства uk_UA
dc.subject прибуток uk_UA
dc.subject обсяг продажів uk_UA
dc.subject вартість підприємства uk_UA
dc.subject грошовий потік uk_UA
dc.subject вартісна маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject матриця стратегічних характеристик uk_UA
dc.subject стратегічні завдання uk_UA
dc.subject стратегічне орієнтування uk_UA
dc.title Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account