dc.contributor.author |
Єрфорт, І.Ю. |
|
dc.contributor.author |
Єрфорт, Ю.О. |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-12T07:39:24Z |
|
dc.date.available |
2020-08-12T07:39:24Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 338.2:658 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5379 |
|
dc.description |
Єрфорт І. Ю. Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства / І.Ю.Єрфрот,Ю.О.Єрфрот // Економічний вісник Донбасу. - 2020. - № 1 (59). - С. 86-91. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті здійснено аналіз переваг і недоліків таких цілей підприємства як збільшення прибутку, збільшення обсягу продажів, збільшення вартості підприємства. Порівняльний аналіз критеріїв для оцінки результатів діяльності підприємства, показує, що жоден з них не спирається на настільки повну інформацію, як вартість, і тому з їх допомогою важче приймати вірні рішення. Узагальнено основні положення концепції вар¬тості як теоретичної основи для оцінки результатів ді¬яльності підприємства. На основі матриці стратегічних характеристик розглянуто такі стратегічні завдання як дивестування, «збір врожаю», збереження позицій, зростання, проникнення. Охарактеризовано маркетингові напрямки вирішення поставлених завдань. Узагальнено можливі підходи до збільшення вартості підприємства: через збільшення обсягу продажів і через підвищення продуктивності, які визначаються стратегічними завданнями підприємства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
критерій оцінки результатів діяльності підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
прибуток |
uk_UA |
dc.subject |
обсяг продажів |
uk_UA |
dc.subject |
вартість підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
грошовий потік |
uk_UA |
dc.subject |
вартісна маркетингова стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
матриця стратегічних характеристик |
uk_UA |
dc.subject |
стратегічні завдання |
uk_UA |
dc.subject |
стратегічне орієнтування |
uk_UA |
dc.title |
Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |