dc.description.abstract |
Актуальність дослідження специфіки формування соціальної активності студентської молоді у дозвіллєвій діяльності полягає у пошуку сприятливого середовища та інструментів сприяння означеного процесу. Зважаючи на новітні умови життєдіяльності (віртуалізація соціального простору, часткове переміщення основних видів діяльності до мережі Інтернет, трансформація та розвиток інтерсоціальних проблем, некерованість та не контрольованість віртуального простору та ін.), інформатизація охопила більшість провідних видів діяльності студентів, зокрема дозвіллєву. Дозвіллєва діяльність, як одна з невід’ємних складових життєдіяльності студентської молоді, утворює гнучке та мобільне середовище для сприяння формування соціальної активності. Під дозвіллєвої діяльністю студентської молоді в інформаційному суспільстві розуміємо ціннісно зумовлене вільне обрання та здійснення активних дій студентською молоддю з метою задоволення фізичних, духовних та соціальних потреб у дозвіллєвому просторовоінституціональному середовищі інформаційної доби, яке складається з позанавчального простору ЗВО, відкритої сфери дозвілля, віртуального дозвіллєвого середовища, представленого різноманіттям ІКТ, та має на меті розвиток соціально значущих якостей цієї соціальної групи (соціальна творчість, соціальна відповідальність, ініціативність, мобільність, цілеспрямованість та ін.). Аналіз сучасних традиційних та новітніх дозвіллєвих практик студентів дозволив визначити специфіку формування соціальної активності студентів у дозвіллєвій діяльності. |
uk_UA |