Abstract:
Стаття присвячена практичному впровадженню педагогічних умов формування лінгвокультурної компетентності майбутніх менеджерів у процесі фахової підготовки, до яких належать: формування мотивації і особистісної спрямованості майбутніх менеджерів на оволодіння лінгвокультурною компетентністю; орієнтація змісту лінгвокультурної підготовки на формування позитивного ставлення до майбутньої професійної діяльності, оволодіння нормами професійної поведінки на засвоєння професійно важливих якостей і умінь; створення лінгвокультурного середовища з використанням мультимедійних технологій як засобу формування ЛКК; поглиблення міждисциплінарних зв’язків у лінгвокультурній підготовці майбутніх менеджерів. Теоретичне дослідження автора з формування лінгвокультурної компетентності майбутніх менеджерів стала підґрунтям для розробки методики лінгвокультурної підготовки з використанням активних та інтерактивних форм й методів навчання. До таких засобів автор відносить рольові і ділові ігри для активізації інтелектуальної діяльності студентів, інтенсифікації навчального процесу і кращому засвоєнню матеріалу; метод проектного навчання, який сприяє вмотивованості і пізнавальному інтересу, підвищенню рівня впевненості і самооцінки студентів; комплекс вправ з лінгвокультурного тренінгу для розвитку умінь і навичок практичного оволодіння іншомовною комунікацією, спецкурс з кроскультурної комунікації для ознайомлення з особливостями комунікативної поведінки у мультикультурному середовищі; сучасне мультимедійне програмне забезпечення.