Abstract:
На підставі аналізу філософської, соціологічної, психолого-педагогічної літератури розкрито міждисциплінарний аспект проблеми, визначено понятійно-категоріальний апарат, схарактеризовано наукові підходи до визначення
професійної педагогічної позиції, сутність та структуру професійної позиції
студентів педагогічного коледжу, особливості формування професійної позиції
майбутніх учителів у процесі фахової підготовки в сучасних умовахпедагогічної освіти. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування професійної позиції в студентів педагогічного коледжу в процесі фахової підготовки. Розроблено навчально-методичне забезпечення використання інноваційних освітніх технологій у процесі формування професійної позиції майбутніх учителів.
Description:
Літовка О. П. Формування професійної позиції майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки у педагогічному коледжі : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / О. П. Літовка ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2016. - 22 с.