Abstract:
Статтю присвячено проблемі визначення сутності індивідуальнопсихологічного компоненту соціальної компетентності. На основі аналізу наукових робіт індивідуально-психологічний компонент соціальної компетентності студента ЗВО розглядається як унікальна, неповторна комбінація фізіологічних, психічних та психологічних якостей особистості, який визначає індивідуальний стиль життєдіяльності та розвитку особистості у взаємодії із соціумом. В ході дослідження зазначено що, індивід народжується з властивими йому конкретними задатками, на ґрунті яких упродовж життя залежно від умов виховання розвиваються й формуються притаманні певному індивіду будова та функції організму, особистісне психічне буття, психологічні якості. Саме досліджувані нами індивідуально-психологічні якості дозволяють особистості бути успішною в освітній, соціокультурній, професійній діяльності на основі гармонійного співіснування внутрішнього світу та зовнішньої мінливої соціальної реальності.