dc.contributor.author |
Мороз, В.П. |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-30T11:00:41Z |
|
dc.date.available |
2020-07-30T11:00:41Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 37.035:316.46 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5323 |
|
dc.description |
Мороз В. П. Сучасний погляд на проблему лідерства / В.П.Мороз // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.2 - С.200-207 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито основні функції лідера, значення яких буде коливатися залежно від певних обставин; представлені обов’язкові умови, яких необхідно дотримуватися офіційному лідеру; виявлена неоднозначність ролі неофіційного лідера; подані форми лідерства в студентському середовищі; визначена важливість наявності у лідера студентського самоврядування емоційного інтелекту; наведені концепції лідерства з точки зору психології; виділені основні групи лідерських якостей та поняття стилів лідерства.
Аналіз досліджень і публікацій свідчить про важливу річ, що не всі люди спроможні стати лідерами. Навіть наявність певних знань і навичок не свідчить про довіру та прихильність колективу, і не завжди дає змогу повести за собою людей до досягнення спільних цілей.
Незважаючи на наявність необхідних засад та рекомендацій щодо виконання лідерських задач, ми робимо висновок, що не існує абсолютних рис, якостей, поведінкових стилів завдяки яким людина стає лідером. Оптимальним варіантом є використання ситуаційного підходу до керівництва. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
лідер |
uk_UA |
dc.subject |
лідерські якості |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
студентське самоврядування |
uk_UA |
dc.title |
Сучасний погляд на проблему лідерства |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |