Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Методи соціально-педагогічної роботи щодо підготовки дитини до повернення в біологічну сім’ю після тривалого перебування в інтернатному закладі

Show simple item record

dc.contributor.author Литвинова, Н. А.
dc.date.accessioned 2020-07-30T09:57:08Z
dc.date.available 2020-07-30T09:57:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn УДК 364.4-053.2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5320
dc.description Литвинова Н. А. Методи соціально-педагогічної роботи щодо підготовки дитини до повернення в біологічну сім’ю після тривалого перебування в інтернатному закладі / Н.А.Литвинова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.2 - С.238-247 uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито один із етапів процесу реінтеграції дитини в сім’ю. Провідним компонентом якого є безпосередня підготовка біологічної сім’ї до зустрічі дитини та спільного проживання з нею, а також підготовка дитини до повернення додому. Представлені методи соціально-педагогічної роботи з сім’єю у процесі реінтеграції сприятимуть системній підготовці сім’ї до створення турботливого сімейного середовища, подоланню складних життєвих обставин, вироблення внутрішніх механізмів вирішення проблем, підвищення батьківських компетенцій, мінімізації дитячої травми і повернення додому дитини. Стаття містить сукупність існуючих традиційних та інтегративних методів, форм соціально-педагогічної роботи: Індивідуальне консультування, інтерактивна бесіда з батьками, школа батьківської підтримки, організація спільного дозвілля, «Книга життя» та «Лінія життя». Автором деталізовано такий інструмент, як «Книга життя», за допомогою якого спеціаліст (соціальний педагог, психолог) може допомогти дитині реконструювати власний життєвий досвід і сформувати цілісне сприйняття самого себе. Спеціаліст мотивує дитину до роботи, підбадьорює, підтримує, дає додаткові роз’яснення до завдань. Крім цього, робота над деякими завданнями «Книги життя» передбачає попередню роботу дорослого: збір інформації, пошук фотографій, виготовлення ксерокопій з документів. «Книга життя» складається з чотирьох розділів: «Моє минуле», «Моє теперішнє», «Моє майбутнє», а випереджає роботу над цими основними розділами Вступна частина. Заповнення «Книги життя» має проходити у формі набуття інтерактивного досвіду взаємодії між дитиною та соціальним педагогом / психологом. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject методи uk_UA
dc.subject дитина uk_UA
dc.subject сім’я uk_UA
dc.subject соціально-педагогічна робота. uk_UA
dc.title Методи соціально-педагогічної роботи щодо підготовки дитини до повернення в біологічну сім’ю після тривалого перебування в інтернатному закладі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account