Abstract:
У статті на основі аналізу наукової літератури досліджено стан розробленості феномену «робота в команді» як педагогічної проблеми.
Встановлено, що команда в контексті організації роботи учнів – це невелика група школярів, створена шляхом самоорганізації або опосередкованого керівництва вчителя для вирішення освітніх, дослідницьких, соціально значущих завдань на основі спільних цілей, взаємодії, взаємовідповідальності, взаємодовіри, взаємопідтримки, взаємодоповнення, відкритості та наявності чітко вираженого лідера. Визначено, що командна робота – це взаємоузгоджена діяльність команди учнів, спрямована на досягнення освітніх, дослідницьких, соціальних цілей у процесі спільної роботи. Організація роботи учнів у команді представлена як взаємодія учнів та вчителя, що спрямована на стимуляцію й опосередковане керівництво навчальною (дослідницькою, соціальною) діяльністю учнів з метою досягнення поставлених цілей.