| dc.contributor.author | Григор’єва, І. О. | |
| dc.contributor.author | Макаренко, І. В. | |
| dc.contributor.author | Махукова, Т. В. | |
| dc.date.accessioned | 2020-07-30T05:58:12Z | |
| dc.date.available | 2020-07-30T05:58:12Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.issn | УДК 376-056.264:81’233 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5311 | |
| dc.description | Григор’єва І. О.Особливості лексико-граматичного структурування мовленнєвих висловлювань у дітей дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ) / І.О.Григор’єва, І. В.Макаренко , Т. В. Махукова //Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.2 - С.101-114 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У цій статті здійснюється диференційний аналіз лінгвопатологічної симптоматики в групі дітей дошкільного віку із ТПМ. Збір анамнестичних даних, вивчення медичної документації та витягів із протоколів ІРЦ на підготовчому етапі стали підставою для формування трьох підгруп дітей за патогенетичним принципом: з алалією, з дизартрією, параалалією. Попередні передбачення полягали у припущенні, що дія різних патологічних механізмів зумовить диференційні симптомокомплекси мовленнєво-мовного та загальнофункціонального недорозвитку. Операції з лексико-граматичними мовними засобами комунікації у експресивному мовленні вимагають достатнього рівня розвитку аналітико-синтетичної діяльності КГМ. Автори статті представляють ретельний якісний аналіз виявленої патологічної симптоматики, здійснюють узагальнення стосовно закономірних, спільних для певної підгрупи ознак мовленнєвого недорозвитку. Докладно описується діяльність дітей з виконання завдань у відповідній підгрупі, специфічний вплив супутніх порушень психічного та інтелектуального розвитку на кількісну та якісну неповноцінність мовленнєвої продукції. Таким чином, низькі показники мовленнєвих навичок є спільними для зазначеної категорії дітей. Але різні патологічні механізми в неоднорідній за клінічними ознаками групі дітей із ТПМ, зумовлюють закономірні диференційні симптомокомплекси мовленнєвого недорозвитку. Виявлення таких закономірних симптомокомплексів при проведенні логопедичної діагностики та урахування їх при виборі пріоритетних напрямків корекції у підгрупах, підвищує її результативність. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | тяжкі порушення мовлення (ТПМ) | uk_UA |
| dc.subject | лексикограматичний компонент експресивного мовлення | uk_UA |
| dc.subject | диференційні симптомокомплекси мовних порушень | uk_UA |
| dc.subject | клінічні підгрупи дітей із ТПМ. | uk_UA |
| dc.title | Особливості лексико-граматичного структурування мовленнєвих висловлювань у дітей дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ) | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |