dc.contributor.author |
Желанова, в.в. |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-27T10:11:32Z |
|
dc.date.available |
2020-07-27T10:11:32Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5305 |
|
dc.description |
Желанова В. В. Суб’єктний контекст професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / В.В.Желанова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.99-105 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У представленій статті доведено перспективність суб’єктного підходу до професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Проаналізовано поняття «суб’єкт» й «контекст», що є семантичними складниками поняття «суб’єктний контекст». Розкрито сутність та структуру феноменів «суб’єктність» та «професійна суб’єктність», які є метою моделювання суб’єктного контексту. З’ясовано суттєві характеристики суб’єктності особистості. Визначено структуру професійної суб’єктності вчителя початкової школи. Виокремлено етапність формування професійної суб’єктності майбутнього вчителя початкової школи, а саме: 1) етап загальної особистісної суб’єктності; 2) етап первинної професійної суб’єктності; 3) суб’єктно-професійний етап. З’ясовано, що на першому етапі впровадження суб’єктного контексту пов’язане із з’ясуванням суб’єктного потенціалу базових навчальних дисциплін; на другому – із введенням спецкурсів суб’єктної спрямованості, а також з імітаційними формами навчання; на третьому – з груповими формами роботи студентів, що ґрунтуються на дискусії, діалозі, полілозі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
суб’єкт |
uk_UA |
dc.subject |
контекст |
uk_UA |
dc.subject |
суб’єктний контекст |
uk_UA |
dc.subject |
суб’єктність |
uk_UA |
dc.subject |
професійна суб’єктність |
uk_UA |
dc.title |
Суб’єктний контекст професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |