Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості системи початкової освіти в Німеччині

Show simple item record

dc.contributor.author Цибулько, Л. Г.
dc.date.accessioned 2020-07-27T08:09:26Z
dc.date.available 2020-07-27T08:09:26Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5300
dc.description Цибулько Л.Г. Особливості системи початкової освіти в Німеччині / Л.Г.Цибулько,Г.С.Пилипенко,Д. І. Г.С Стародубцева // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.206-215 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості системи початкової освіти в Німеччині. Дотепер серед європейських країн Німеччина посідає особливе місце, вона створила одну з кращих освітніх систем у світі, де шкільне навчання є безкоштовним, загальним і обов’язковим. Автори розкривають основні дидактичні принципи організації навчального процесу та методи навчання дітей у початковій школі і зазначають, що основним завданням початкової школи є переведення дитини зі сфери гри до навчальної діяльності, сприяння природному зростанню дитини. Звертається увага на те, що вже в 1 класі діти пишуть невеличкі твори. Далі вони готують доповіді та реферати. Дітей навчають критично мислити, ставити питання, бачити проблему і шукати рішення. Їх навчають знаходити інформацію, структурувати текст. У 2 класі діти вчаться працювати на комп’ютері. Вони починають писати програми обробки тексту, малювати з елементарним використанням графіки, працювати в Інтернеті. Автори зазначають, що у німецьких початкових школах є предмети, яких немає в українських школах: релігійне навчання, медійне навчання, транспортна освіта та предмет «Хлопчики та дівчатка». У Німеччині також немає чітких дат початку і кінця навчального року і канікул, у кожній федеральній землі вони свої, а координацією займається Конфедерація міністрів культури федеральних земель (КМК). Якщо учні мають незадовільні оцінки, їх протягом року переводять до наступного класу. Автори статті вважають, що вивчення та аналіз досвіду навчання дітей у початкових школах європейських країн є дотепер цікавим і корисним. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject початкова школа uk_UA
dc.subject учень uk_UA
dc.subject навчальна діяльність uk_UA
dc.subject система освіти uk_UA
dc.title Особливості системи початкової освіти в Німеччині uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account