Abstract:
Статтю присвячено питанням підготовки майбутніх вчителів до надання фасілітатівной педагогічної підтримки сім’ям. Проведено аналіз умов формування та розвитку педагога нової формації, педагога – фасилітатора. Розкрито ключові поняття дослідження: фасилітатор, фасилитация, педагог – фасилітатор, підтримка, педагогічна підтримка. Акцентовано увагу на принципових психологічних якостях педагогафасилітатора, які сприяють підвищенню мотивації учнів і допомагають створювати умови для розкриття потенціалу всіх учасників освітнього процесу. Розроблено авторське визначення поняття «фасілітатівная педагогічна підтримка», проведен порівняльний аналіз різних видів педагогічної підтримки, практичної розробленості проблеми підготовки майбутніх вчителів до надання фасілітатівной педагогічної підтримки сімей в Україні. Доведено, що розуміння принципових аспектів фасілітатівной педагогічної підтримки сім’ї, її інструментів дозволить педагогу вибудовувати довірчі відносини, продуктивно спілкуватися, враховуючи індивідуальні особливості всіх учасниками освітнього процесу, більш успішно реалізовувати цілі Нової української школи.