| dc.contributor.author | Мороз, Я. Е. | |
| dc.date.accessioned | 2020-06-30T07:20:58Z | |
| dc.date.available | 2020-06-30T07:20:58Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5245 | |
| dc.description | Мороз Я. Е. Систематизація науково-педагогічної спадщини Бориса Коротяєва / Я.Е.Мороз // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.16 - 21 | uk_UA |
| dc.description.abstract | Стаття присвячується науково-педагогічній спадщині видатного вченого Бориса Коротяєва. У ній надається чітке обґрунтування доцільності нашої наукової розвідки з приводу цього питання. Значна кількість вчених, що посилаються на Бориса Коротяєва, свідчить про актуальність засад і використання його педагогічних ідей сучасними науковцями. У статті представлена систематизація науково-педагогічних праць вченого в хронологічній послідовності за наступними критеріями: зміст та проблематика. За змістом науково-педагогічна спадщина Бориса Коротяєва класифікується на монографії, навчальні посібники, методичні рекомендації, наукові статті. Проблеми, які підіймаються в наукових творах Бориса Коротяєва стосуються загальної педагогіки, дидактики, теорії виховання, організації роботи середньої і вищої шкіл, а починаючи з початку 2000-х років, він висвітлює в своїх книгах тему педагогічної філософії. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | науково-педагогічну спадщину | uk_UA |
| dc.subject | Борис Коротяєв | uk_UA |
| dc.subject | систематизація | uk_UA |
| dc.subject | класифікація. | uk_UA |
| dc.title | Систематизація науково-педагогічної спадщини Бориса Коротяєва | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |