dc.contributor.author | Безбородих, С. М. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-30T05:30:57Z | |
dc.date.available | 2020-06-30T05:30:57Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.issn | УДК 378.147:005.332.4 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5238 | |
dc.description | Безбородих С. М. Технологія формування конкурентоспроможності у майбутніх педагогів / С.М.Безбородих // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.47-53 | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена пошуком умов і створення відповідної технології формування конкурентоспроможності у майбутніх педагогів. Встановлено, що технологію формування конкурентоспроможності у майбутніх педагогів можливо подати за трьома етапами. Доведено, що запропонована технологія формування конкурентоспроможності у майбутніх педагогів є інноваційною, оскільки, по-перше, ґрунтується на розумінні «конкурентоспроможності» як міждисциплінарного поняття; по-друге, відповідає ознакам, що мають вирізняти моделі й системи інноваційного класу; по-третє, враховує принципи проектування інноваційного освітнього середовища, що виявляється у розроблених педагогічних умовах формування конкурентоспроможності майбутніх педагогів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | конкурентоспроможність | uk_UA |
dc.subject | технологія | uk_UA |
dc.subject | педагогічна технологія | uk_UA |
dc.subject | формування конкурентоспроможності | uk_UA |
dc.subject | майбутні педагоги | uk_UA |
dc.title | Технологія формування конкурентоспроможності у майбутніх педагогів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |