dc.contributor.author |
Сбітнєва, Л. М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-24T23:32:27Z |
|
dc.date.available |
2020-06-24T23:32:27Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
УДК [37.015.31:7]:78 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5230 |
|
dc.description |
Сбітнєва Л. М. Позакласне музично-естетичне виховання школярів у другій половині ХХ століття / Л. М. Сбітнєва // Духовність особистості : методологія, теорія і практика. Зб. наук. праць / Гол.ред. Г.П. Шевченко. - Сєвєродонецьк, 2017. - Вип. 1 (76). - С.195-202 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено музично-естетичне виховання в позакласний час у другій половині ХХ століття. Розкрито, що основними завданнями позакласної роботи виступало: закріплення, збагачення та поглиблення знань, набутих у процесі навчання, застосування їх на практиці; розширення загальноосвітнього кругозору учнів, формування інтересів до мистецтва, виявлення і розвиток індивідуальних творчих здібностей та нахилів. Розкрито форми позанавчальної музично-естетичної діяльності, метою педагогічного процесу в яких виступав розвиток музично-естетичної культури дитячої особистості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
позакласна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
фольклорні ансамблі |
uk_UA |
dc.subject |
вокально-інструментальні ансамблі |
uk_UA |
dc.subject |
ансамблі баяністів |
uk_UA |
dc.subject |
фольклорні ансамблі |
uk_UA |
dc.title |
Позакласне музично-естетичне виховання школярів у другій половині ХХ століття |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |