Abstract:
У статті висвітлено музично-естетичне виховання в позакласний час у другій половині ХХ століття. Розкрито, що основними завданнями позакласної роботи виступало: закріплення, збагачення та поглиблення знань, набутих у процесі навчання, застосування їх на практиці; розширення загальноосвітнього кругозору учнів, формування інтересів до мистецтва, виявлення і розвиток індивідуальних творчих здібностей та нахилів. Розкрито форми позанавчальної музично-естетичної діяльності, метою педагогічного процесу в яких виступав розвиток музично-естетичної культури дитячої особистості.
Description:
Сбітнєва Л. М. Позакласне музично-естетичне виховання школярів у другій половині ХХ століття / Л. М. Сбітнєва // Духовність особистості : методологія, теорія і практика. Зб. наук. праць / Гол.ред. Г.П. Шевченко. - Сєвєродонецьк, 2017. - Вип. 1 (76). - С.195-202