dc.contributor.author |
Зайцева, Л. О. |
|
dc.date.accessioned |
2016-03-21T20:44:54Z |
|
dc.date.available |
2016-03-21T20:44:54Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.other |
[334:339.137]-047.44 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/522 |
|
dc.description |
Зайцева, Л. О. Аналіз сучасних методів оцінки конкурентоспроможності підприємства / Л. О. Зайцева // Економічний аналіз : зб.наук. праць / Гол. ред. С.І.Шкарабан ; Тернопільський національний економічний університет. –Тернопіль : ВПЦ Тернопільського національного економічного університету “Економічна думка”, 2013. – Вип. 14. – Ч. 3. – С. 12–17. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Достовірна оцінка можливостей підприємства дозволяє розробити вдалу конкурентну стратегію і визначити положення підприємства на ринку. Досягнення цієї мети можливо лише при проведенні оперативної і об’єктивної оцінки конкурентоспроможності. Зараз в науковій літературі представлена велика кількість методик. Але нині відсутня загальноприйнята методика оцінки конкурентоспроможності підприємства, що б була визнана фахівцівцями-теоретиками та бізнесменами-практиками абсолютно задовільною. Отже, в статті розглянуті різні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства, що направлені на поліпшення позиції підприємства на ринку. Визначені показники діяльності підприємства для оцінки його конкурентоспроможності. Аналіз методів довів, що для оцінки конкурентоспроможності підприємств найбільш ефективним буде одночасне застосування різних методик, результати яких доповнюють одна одну та дозволяють отримати найбільш повне уявлення про рівень конкурентоспроможності підприємства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.subject |
підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
показники діяльності |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз сучасних методів оцінки конкурентоспроможності підприємства |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |