dc.contributor.author |
Крижановський, С. І |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-23T11:37:37Z |
|
dc.date.available |
2020-06-23T11:37:37Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 372.881.161.1+ 372.882 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5217 |
|
dc.description |
Крижановський С. І. Комунікативно-діяльнісний підхід у викладанні мови й літератури для іноземних студентів / С.І.Крижановський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологогічні науки. - 2020. - №3 (334) лютий. - С.229 - 236 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті зазначається, що важливим напрямком в методиці викладання мовних і літературознавчих дисциплін для іноземних громадян є комунікативно-діяльнісний підхід. Саме завдяки йому вирішуються завдання, що обумовлені прагненням методистів та педагогів збільшувати словниковий запас, розвивати усне та письмове мовлення, мовну виразність іноземних студентів. Методисти наполягали на важливості даного підходу, оскільки він пов'язаний з діяльністю людини і обумовлений нею. Усне мовлення іноземних громадян на заняттях з літератури ефективно розвивається за допомогою комунікативно-діяльнісного підходу. Заняття з історії літератури сприяють розвитку емоційності усного та писемного мовлення іноземних учнів. Автор статті зазначає, що важливою методичною проблемою стає розвиток усного мовлення іноземних студентів на заняттях з вивчення історії літератури. Для розвитку мовлення іноземних студентів на заняттях з літературознавчих дисциплін слід приділяти увагу лексико - фразеологичній роботі з художнім текстом, яка реалізуються через перекази, мовленеве малювання. Сучасна методика пов'язує комунікативно-діяльнісний підхід з творчою діяльністю студентів. Найбільш ефективно комунікативно-діяльнісний підхід реалізується на заняттях з вивчення мови. Цей підхід активно застосовується при вивченні граматики, він сприяє виробленню навичок застосування теоретичних правил на практиці. Методики роботи з розповіддю на лінгвістичну тему, з правилом як з навчально-лінгвістичним текстом в рамках комунікативно-діяльнісного підходу сприяють розвитку мовлення студентів-іноземців, допомагають ефективно на практиці використовувати теоретичний матеріал. Автор статті підкреслив, що на заняттях з мови з іноземними учнями необхідно використовувати такий текстовий матеріал, який реалізовує культурологічний принцип навчання та освітньо-виховні можливості мови. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
філологічні науки; |
|
dc.subject |
Історія літератури |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативно-діяльнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
мова |
uk_UA |
dc.subject |
методика |
uk_UA |
dc.subject |
студенти-іноземці |
uk_UA |
dc.subject |
текст |
uk_UA |
dc.title |
Комунікативно-діяльнісний підхід у викладанні мови й літератури для іноземних студентів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |