Abstract:
У статті розглянуто можливості використання та способи впровадження різних інструментів та засобів ІКТ, необхідних для організації дистанційного навчання англійської мови за професійним спрямуванням студентів факультету інформаційних технологій. Наведено приклади з практичного досвіду організації навчального процесу шляхом використання навчальної онлайн-платформи Moodle під час підсумкового контролю та екзаменаційного тестування, поради щодо уникнення шахраювання під час відповіді на контрольні запитання, організації дискусій та обговорень за допомогою Форуму, створення Глосарію таспільна робота студентів над його поповненням та розширенням, проведення онлайн занять зі студентами за допомогою Google Meet з можливістю їх запису та повторного перегляду,обговорення презентацій, створених у Power Point під час онлайн- зустрічей, а також об’єднання студентів у групи та обмін повідомленнями через месенджер Telegram з навчальною метою та для вирішення організаційних питань. Це дало можливість комплексно підійти до організації дистанційного навчального процесу з вивчення іноземної мови з метою формування професійної комунікативної компетенції та підвищення якості знань студентів. Визначено
Перспективи досліджень з цієї науково-методичної проблеми, необхідність проведення порівняння навчальних онлайн платформ, програм для організації відеозустрічей, сервісів миттєвих повідомлень та впровадження експериментів з визначення ступеню ефективності різних засобів інформаційно-комунікаційних технологій.