dc.contributor.author |
Богучарова, О.І. |
|
dc.contributor.author |
Тишакова, Л.Т. |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-23T07:13:33Z |
|
dc.date.available |
2020-06-23T07:13:33Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5208 |
|
dc.description |
Богучарова О.І. / Особливості формування іншомовної комунікативної компетентності правоохоронців з використанням технологій дистанційного навчання // О.І. Богучарова,Л.Т. Тишакова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологогічні науки. - 2020. - №3 (334) лютий. - С.173 - 182 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Сучасні освітні процеси у правоохоронній галузі зумовлюють нагальну потребу створення цілісної педагогічної системи, що передбачає оптимальне поєднання традиційних і новаторських підходів до проблеми формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників правоохоронних органів, використання інноваційного досвіду наукових досліджень даної проблеми. Сучасна підготовка майбутніх працівників правоохоронних органів має орієнтуватись на перспективи міжнародної співпраці, забезпечення мобільності як науковців, викладачів, так і студентів/курсантів у межах глобального освітнього і наукового простору. Інтенсивно ведеться пошук напрямів, методів навчання, їх удосконалення, розробка та впровадження у навчальний процес.
Одним із таких напрямів, особливо у періоди надзвичайних ситуацій, є впровадження та удосконалення технології дистанційного навчання у вищих навчальних закладах особливого призначення у підготовці майбутніх правоохоронців. Позитивний вплив на рівень сформованості іншомовної комунікативної компетентності майбутніх правоохоронців в умовах обмеженої кількості аудиторного навчального часу має організація їх іншомовної підготовки засобами дистанційного навчання.
Сучасні програми дистанційного навчання - комплекс синхронних та асинхронних технологій, усі суб’єкти технологічної взаємодії яких активні одночасно або в різний час і співпрацюють за допомогою мережі Інтернет. Елементи та ресурси дистанційного курсу інформаційного середовища Moodle та Teams надають необмежені можливості викладачам для створення інформаційно-якісних, динамічних, логічно структурованих курсів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
філологічні науки; |
|
dc.subject |
іншомовна комунікативна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційне середовище |
uk_UA |
dc.subject |
технологія дистанційного навчання |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні правоохоронці |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивні інструменти |
uk_UA |
dc.subject |
навчальні платформи Moodle та Teams. |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування іншомовної комунікативної компетентності правоохоронців з використанням технологій дистанційного навчання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |