Abstract:
У статті розглянуто шляхи навчання фахової лексики, володіти якою дуже важливо для майбутнього фахівця, оскільки це стало обов’язковим складником професійної компетентності. Процес оволодіння фаховою іншомовною термінологічною системою складний і комплексний. Метою навчання іноземної мови за професійним спілкуванням є формування спеціалізованої компетенції у сферах професійного та ситуативного спілкування, оволодіння новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела.
Відповідно до мети дослідження було проаналізовано шляхи формування термінологічної компетенції в студентів-інженерів; визначено критерії, за якими необхідно відбирати лексичні одиниці для формування фахової компетентності, та етапи їх засвоєння, а також структуру комплексу вправ, націлених на засвоєння термінологічної лексики під час читання спеціальних текстів.
У розвідці зосереджено увагу на принципах і методах добору фахової лексики, критеріїв відбору текстового матеріалу, наведено орієнтовний перелік дотекстових та післятекстових вправ.
Description:
Антонян І.М. Шляхи навчання фахової лексики / І.М.Антонян // Лінгвістика : зб. наук. пр. / За ред. проф. К. Д. Глуховцевої. - Старобільськ : ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2018. – № 1 (38). – С. 164 - 174