dc.contributor.author |
Шевирьова, Г. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-01T19:17:57Z |
|
dc.date.available |
2020-04-01T19:17:57Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5078 |
|
dc.description |
Шевирьова Г. Г. “Hard skills” та “soft skills” у роботі викладача природничих
дисциплін з дітьми з особливими освітніми потребами шляхом анімалотерапії /
Г. Г. Шевирьова // Збірник за матеріалами регіональної науково-практичної
конференції (27 лютого 2020 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський
педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса
Шевченка» – Лисичанськ : ФОП Єгорова О. Є., 2020. – С. 333–335. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті окреслено, що для сучасного інклюзивно компетентного вчителя, який уміє ефективно працювати з дітьми, що мають особливі освітні потреби, разом з однолітками в умовах навчального закладу, велике значення має наявність «твердих навичок» та «м’яких навичок» у роботі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» |
uk_UA |
dc.subject |
терапія |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивне навчання |
uk_UA |
dc.title |
“HARD SKILLS” ТА “SOFT SKILLS” У РОБОТІ ВИКЛАДАЧА ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ШЛЯХОМ АНІМАЛОТЕРАПІЇ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |