dc.description.abstract |
У статті досліджено веб-сервіси, котрі перевіряють унікальність копірайтів і рерайтів, що є складовою SEO-аналізу. Зазначено, що діяльність редактора при пошуковій оптимізації сайту полягає в удосконаленні контенту і структури сайту, щоб вони відповідали вимогам алгоритму пошукових систем. Серед показників роботи з текстом для розгляду береться лише унікальність. Порівняльний аналіз двох ресурсів - Advego Plagiatus і text.ru - виявив спільні й відмінні риси. До перших автор відніс пошук в Інтернеті часткових і повних копій текстового документа, показ ступеня унікальності тексту, пошук змішаних слів або слів, набраних літерами різних алфавітів. До відмінностей зараховано способи проведення перевірки - або за методом шинглів (Advego Plagiatus), або за допомогою інших алгоритмів (text.ru), що зумовлює різні показники для рерайту й копірайту одного й того самого тексту. З’ясовано, що один і той самий текст, перевірений на унікальність Advego Plagiatus і за допомогою text.ru, має різні показники, відмінність яких для копірайтерів кардинальна. Наголошено, що серед практиків укорінена думка, що text.ru максимально наближений до алгоритму вирахування унікальності на Міралінксі, де розміщено основний масив статей для закупівлі посилань. Спільним недоліком платформ зазначено спрощено- формальний підхід до тексту, що знищує його смисловий складник. |
uk_UA |