dc.contributor.author |
Загороднова, В. Ф. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-28T07:11:16Z |
|
dc.date.available |
2020-02-28T07:11:16Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5005 |
|
dc.description |
Загороднова В. Ф. Формування мовної особистості через публіцистичний дискурс / В.Ф.Загороднова // Лінгвістика : зб. наук. пр. / За ред. проф. К. Д. Глуховцевої. - Старобільськ : ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2017. – № 1 (36). – С. 224 - 239 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено формуванню проблеми мовної особистості в зарубіжній і вітчизняній лінгвістиці. Зосереджена увага на основних підходах до опису структури мовної особистості. У статті розглянуто поняття „мовна особистість” і „вторинна мовна особистість” з позицій лінгвістики й лінгводидактики. У межах концепції „вторинна мовна особистість” авторка звертає увагу на її особливу модель, що формується в процесі оволодіння другою іноземною мовою. Сконцентровано увагу на аналізі специфічних особливостей „вторинної мовної особистості”. Визначено роль і місце суспільства, мови, культури та літератури як основних соціокультурних детермінант у діалектиці перетворення властивостей індивідуума в якості мовної особистості. Обґрунтовано думку, що мовна особистість - це особистість, охарактеризована з боку впливу належної їй мовної культури на її особистісні якості та ефективність мовленнєвої діяльності як суб’єкта суспільних відносин. Теоретичний аналіз проблем формування мовної особистості дає підстави стверджувати, що основою для становлення такої особистості в сучасних умовах є гуманістична спрямованість, особистісні характеристики, індивідуалізація мовної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
мовна особистість |
uk_UA |
dc.subject |
рівнева структура мовної особистості |
uk_UA |
dc.subject |
формування вторинної мовної особистості |
uk_UA |
dc.subject |
взаємини між різними моделями вторинної мовної особистості |
uk_UA |
dc.subject |
мовна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
особистісно зорієнтована парадигма |
uk_UA |
dc.subject |
білінгвальна освіта |
uk_UA |
dc.title |
Формування мовної особистості через публіцистичний дискурс |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |