dc.contributor.author |
Зажарська, Г.П. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-20T13:34:18Z |
|
dc.date.available |
2020-02-20T13:34:18Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 373.3.016:82 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4971 |
|
dc.description |
Зажарська Г.П. Роль і місце художньої словесності в процесі навчання учнів початкових класів / Г.П.Зажарська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 332- 337 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті автором розкрито роль та місце художньої словесності в процесі навчання учнів початкових класів.
Через усну народну творчість дитина не тільки опановує рідною мовою, але і залучається до культури свого народу. З огляду на це виникає необхідність пошуку нових підходів до визначення змісту виховання й освіти, до створення національно зорієнтованої моделі навчання дітей молодшого шкільного віку. Вивчення лінгвокраєзнавчого матеріалу на уроках рідної мови та читання є дієвим засобом виховання національно зорієнтованої мовної особистості.
Краєзнавчий мовний матеріал - це шлях до пізнання минулого, сучасного й майбутнього рідного краю. Він дає можливість дитині зрозуміти навколишній світ, зорієнтуватися в ньому, про що свідчать збережені традиції родинної і календарної обрядовості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
Художня словесність |
uk_UA |
dc.subject |
краєзнавство |
uk_UA |
dc.subject |
фольклор |
uk_UA |
dc.subject |
усна народна творчість |
uk_UA |
dc.subject |
учні початкових класів |
uk_UA |
dc.subject |
навчальний процес |
uk_UA |
dc.title |
Роль і місце художньої словесності в процесі навчання учнів початкових класів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |