| dc.contributor.author | Зажарська, Г.П. | |
| dc.date.accessioned | 2020-02-20T13:34:18Z | |
| dc.date.available | 2020-02-20T13:34:18Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.other | УДК 373.3.016:82 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4971 | |
| dc.description | Зажарська Г.П. Роль і місце художньої словесності в процесі навчання учнів початкових класів / Г.П.Зажарська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 332- 337 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті автором розкрито роль та місце художньої словесності в процесі навчання учнів початкових класів. Через усну народну творчість дитина не тільки опановує рідною мовою, але і залучається до культури свого народу. З огляду на це виникає необхідність пошуку нових підходів до визначення змісту виховання й освіти, до створення національно зорієнтованої моделі навчання дітей молодшого шкільного віку. Вивчення лінгвокраєзнавчого матеріалу на уроках рідної мови та читання є дієвим засобом виховання національно зорієнтованої мовної особистості. Краєзнавчий мовний матеріал - це шлях до пізнання минулого, сучасного й майбутнього рідного краю. Він дає можливість дитині зрозуміти навколишній світ, зорієнтуватися в ньому, про що свідчать збережені традиції родинної і календарної обрядовості. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | Художня словесність | uk_UA |
| dc.subject | краєзнавство | uk_UA |
| dc.subject | фольклор | uk_UA |
| dc.subject | усна народна творчість | uk_UA |
| dc.subject | учні початкових класів | uk_UA |
| dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
| dc.title | Роль і місце художньої словесності в процесі навчання учнів початкових класів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |